20.07.2018, 17:25
Jak uczyć się Numerologii? Moim zdaniem - wielokierunkowo.
Oprócz korzystania z wiadomości/dyskusji na forum/forach (+ oprócz warsztatów, publikacji, itp.):
… A) Warto rozpocząć systematyczną dyskusję e-mailową i rzetelną wymianę informacji/notatek/przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp., z Osobą o podobnym stopniu zaawansowania w nauce Numerologii.
… B) Warto poznawać podstawy różnych metod numerologicznych, nawet nietypowych i/lub nawet słabo znanych i/lub nawet niszowych i/lub nawet takich, które przy pierwszych próbach weryfikacji wydają się być mało wiarygodne, itp.
A następnie warto cierpliwie, stosunkowo długo, itp., różne metody weryfikować, by później spośród nich wybrać metody najbardziej dla siebie odpowiednie i jednocześnie – wg własnej oceny – najbardziej wiarygodne.
A następnie wybrane metody cierpliwie i systematycznie rozwijać po swojemu.
Późniejsze stosowanie ŁĄCZNIE kilku metod numerologicznych – bardziej/mniej wiarygodnych, automatycznie zwiększy wiarygodność każdej analizy numerologicznej (w porównaniu ze stosowaniem którejkolwiek jednej metody numerologicznej).
Każda(!) metoda numerologiczna stosowana w pojedynkę ma bowiem swoje ograniczenia, niedoskonałości, niedopowiedzenia, braki, słabe strony, itp., itd.
… C) Warto uczyć się Numerologii na przykładach różnych dat – analizowanych na różne sposoby, pod różnymi kątami, itp. itd.
----- 1) Warto uczyć się Numerologii na przykładach dat urodzenia osób nam (bardzo) dobrze znanych.
Ale warto zachować ostrożność z nauką Numerologii na przykładach dat dot. Osób, z którymi jesteśmy/będziemy związani emocjonalnie.
Odczytane bowiem przez nas tendencje numerologiczne występujące w tychże datach mogą nas przez wiele(!) lat emocjonalnie obciążać lub bardzo(!) obciążać, mogą wymagać utrzymania tajemnicy (bo chociażby np. nie ma 100%-owej pewności, że tendencje te sprawdzą się w realu w dalszej/dalekiej przyszłości), mogą utrudniać/„usztywniać” bezpośrednie/osobiste relacje, mogą przy każdym spotkaniu hamować spontaniczne zachowania/reakcje itp. (by np. słowem/milczeniem czy zachowaniem/miną/spojrzeniem niczego nie zdradzić), itp., itd.
------ 2) Można analizować daty urodzenia osób pobieżnie/mało znanych, ale – naszym zdaniem – wyrazistych, np. pod kątem: charyzmy, ugodowości, kłótliwości, pyskowania, ciętego języka, krytykanctwa, walki w sądach/urzędach, walki o swoje/czyjeś prawa, słomianego zapału, pracoholizmu, uzależnień, ekstrawaganckich zachowań/ubiorów, (fanatycznego) uporu, konserwatywnych poglądów, nadmiernej pamiętliwości, przesadnej gościnności, społecznikostwa, niezdecydowania, nieśmiałości, kompleksów, problemów szkolnych, nietypowego stosunku do pieniędzy, itd.
------ 3) Warto korzystać z biografii/wywiadów/reportaży, publikacji historycznych, wiadomości medialnych, itp., itd., oraz – z dostępnych w nich – poważnych informacji opatrzonych datami → np. datami urodzenia/poznania/zaręczyn/ślubów/rozstań/separacji/rozwodów, datami sukcesów/porażek artystycznych/zawodowych/politycznych/sądowych/finansowych, itd., datami ważnych i/lub traumatycznych wydarzeń, itp., itd.
Czyli np.:
--------- Można analizować daty ur. konkretnych osób znanych z mediów + próbować przyporządkować poszczególne informacje poszczególnym wpływom kilku/przewagi/nadmiaru/braku/niedoboru wibracji i wpływom kombinacji tychże wibracji.
-------- Można „zgadywać” na podstawie wizerunku i/lub wypowiedzi i/lub fragmentów życiorysu, itp., osoby publicznej lub z bliskiego/dalszego otoczenia (z której datą urodzenia będzie można dopiero później się zapoznać) – jakie wibracje w dacie urodzenia tej osoby mogą występować, jakie wibracje w dacie urodzenia mogą być dominujące, jakich (grup) wibracji może brakować, które z (grup) wibracji mogą być „negatywne”, które wibracje i grupy wibracji można przypisać do różnych etapów życia, itp., itd.
A później można dotrzeć do faktycznej daty urodzenia osoby i ważnych dat z życiorysu.
Ten sposób, zmuszający do weryfikowania naszych ew. nieścisłości/pomyłek, sprawdza postępy w nauce i – dzięki szybko wyciągniętym wnioskom do dalszej nauki – bardzo przyspiesza naukę.
------ 4) Można analizować daty „urodzenia” jakiegoś ważnego wydarzenia,
np. datę początku znajomości, datę ślubu, datę zaręczyn, datę wspólnego zamieszkania, datę rozpoczęcia pracy zawodowej, itd.,
w powiązaniu z datami urodzenia osób, których powyższe daty „urodzenia”/początku dotyczą.
--- D) Warto rozpocząć samodzielną pracę, czyli systematyczną i cierpliwą analizę wielu wielu różnych dat.
Dużo zależy bowiem od wkładu pracy, a także od stworzenia własnego sprawnego systemu porządkowania notatek oraz od wyciągania WŁASNYCH wniosków i od cyklicznego porządkowania/modyfikowania WSZYSTKICH (WŁASNYCH + CUDZYCH) wniosków.
Pozdrawiam
Teresa
Oprócz korzystania z wiadomości/dyskusji na forum/forach (+ oprócz warsztatów, publikacji, itp.):
… A) Warto rozpocząć systematyczną dyskusję e-mailową i rzetelną wymianę informacji/notatek/przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp., z Osobą o podobnym stopniu zaawansowania w nauce Numerologii.
… B) Warto poznawać podstawy różnych metod numerologicznych, nawet nietypowych i/lub nawet słabo znanych i/lub nawet niszowych i/lub nawet takich, które przy pierwszych próbach weryfikacji wydają się być mało wiarygodne, itp.
A następnie warto cierpliwie, stosunkowo długo, itp., różne metody weryfikować, by później spośród nich wybrać metody najbardziej dla siebie odpowiednie i jednocześnie – wg własnej oceny – najbardziej wiarygodne.
A następnie wybrane metody cierpliwie i systematycznie rozwijać po swojemu.
Późniejsze stosowanie ŁĄCZNIE kilku metod numerologicznych – bardziej/mniej wiarygodnych, automatycznie zwiększy wiarygodność każdej analizy numerologicznej (w porównaniu ze stosowaniem którejkolwiek jednej metody numerologicznej).
Każda(!) metoda numerologiczna stosowana w pojedynkę ma bowiem swoje ograniczenia, niedoskonałości, niedopowiedzenia, braki, słabe strony, itp., itd.
… C) Warto uczyć się Numerologii na przykładach różnych dat – analizowanych na różne sposoby, pod różnymi kątami, itp. itd.
----- 1) Warto uczyć się Numerologii na przykładach dat urodzenia osób nam (bardzo) dobrze znanych.
Ale warto zachować ostrożność z nauką Numerologii na przykładach dat dot. Osób, z którymi jesteśmy/będziemy związani emocjonalnie.
Odczytane bowiem przez nas tendencje numerologiczne występujące w tychże datach mogą nas przez wiele(!) lat emocjonalnie obciążać lub bardzo(!) obciążać, mogą wymagać utrzymania tajemnicy (bo chociażby np. nie ma 100%-owej pewności, że tendencje te sprawdzą się w realu w dalszej/dalekiej przyszłości), mogą utrudniać/„usztywniać” bezpośrednie/osobiste relacje, mogą przy każdym spotkaniu hamować spontaniczne zachowania/reakcje itp. (by np. słowem/milczeniem czy zachowaniem/miną/spojrzeniem niczego nie zdradzić), itp., itd.
------ 2) Można analizować daty urodzenia osób pobieżnie/mało znanych, ale – naszym zdaniem – wyrazistych, np. pod kątem: charyzmy, ugodowości, kłótliwości, pyskowania, ciętego języka, krytykanctwa, walki w sądach/urzędach, walki o swoje/czyjeś prawa, słomianego zapału, pracoholizmu, uzależnień, ekstrawaganckich zachowań/ubiorów, (fanatycznego) uporu, konserwatywnych poglądów, nadmiernej pamiętliwości, przesadnej gościnności, społecznikostwa, niezdecydowania, nieśmiałości, kompleksów, problemów szkolnych, nietypowego stosunku do pieniędzy, itd.
------ 3) Warto korzystać z biografii/wywiadów/reportaży, publikacji historycznych, wiadomości medialnych, itp., itd., oraz – z dostępnych w nich – poważnych informacji opatrzonych datami → np. datami urodzenia/poznania/zaręczyn/ślubów/rozstań/separacji/rozwodów, datami sukcesów/porażek artystycznych/zawodowych/politycznych/sądowych/finansowych, itd., datami ważnych i/lub traumatycznych wydarzeń, itp., itd.
Czyli np.:
--------- Można analizować daty ur. konkretnych osób znanych z mediów + próbować przyporządkować poszczególne informacje poszczególnym wpływom kilku/przewagi/nadmiaru/braku/niedoboru wibracji i wpływom kombinacji tychże wibracji.
-------- Można „zgadywać” na podstawie wizerunku i/lub wypowiedzi i/lub fragmentów życiorysu, itp., osoby publicznej lub z bliskiego/dalszego otoczenia (z której datą urodzenia będzie można dopiero później się zapoznać) – jakie wibracje w dacie urodzenia tej osoby mogą występować, jakie wibracje w dacie urodzenia mogą być dominujące, jakich (grup) wibracji może brakować, które z (grup) wibracji mogą być „negatywne”, które wibracje i grupy wibracji można przypisać do różnych etapów życia, itp., itd.
A później można dotrzeć do faktycznej daty urodzenia osoby i ważnych dat z życiorysu.
Ten sposób, zmuszający do weryfikowania naszych ew. nieścisłości/pomyłek, sprawdza postępy w nauce i – dzięki szybko wyciągniętym wnioskom do dalszej nauki – bardzo przyspiesza naukę.
------ 4) Można analizować daty „urodzenia” jakiegoś ważnego wydarzenia,
np. datę początku znajomości, datę ślubu, datę zaręczyn, datę wspólnego zamieszkania, datę rozpoczęcia pracy zawodowej, itd.,
w powiązaniu z datami urodzenia osób, których powyższe daty „urodzenia”/początku dotyczą.
--- D) Warto rozpocząć samodzielną pracę, czyli systematyczną i cierpliwą analizę wielu wielu różnych dat.
Dużo zależy bowiem od wkładu pracy, a także od stworzenia własnego sprawnego systemu porządkowania notatek oraz od wyciągania WŁASNYCH wniosków i od cyklicznego porządkowania/modyfikowania WSZYSTKICH (WŁASNYCH + CUDZYCH) wniosków.
Pozdrawiam
Teresa