Forumezo.pl - Forum ezoteryczne i magiczne
Zeitverschwendung - Wersja do druku

+- Forumezo.pl - Forum ezoteryczne i magiczne (https://www.forumezo.pl)
+-- Dział: MEDIA BIOGRAFIE WYWIADY WRÓŻKI JASNOWIDZE CZAROWNICE (https://www.forumezo.pl/forumdisplay.php?fid=91)
+--- Dział: Biografie sławnych ludzi (https://www.forumezo.pl/forumdisplay.php?fid=92)
+--- Wątek: Zeitverschwendung (/showthread.php?tid=15596)



Zeitverschwendung - Elżbieta - 17.04.2023

So, ich bin fünf und vierzig Jahre alt, und ich bin... Versthen Sie mich nicht? Soll ich Polnisch sprechen?


 No, niech panu będzie. To od czego by tu zacząć. Jestem czterdzieści pięć lat stary. Pan jest ode mnie młodszy, prawda? Ale niedużo. Dziewięć lat. No, w tym wieku, to już żadna różnica, prawda. Z wykształcenia jestem lekarzem, proszę pana. Chirurgiem. Byłem też ratownikiem górniczym, ale to jeszcze w Polsce. Jakoś tam pod ziemię ciągnęło, jak ojca. Aber ich würde lieber Deutsch sprechen. Ja, ich weiss Sie kann mich nicht vertstehe... Na ha, gut. Nehmen Sie das auf? Ja, gut. Więc będę mówił po polsku.